lördag 26 mars 2011

Dålig på att uppdatera? Jag? Nähä... ;)

Ja, jag medger att jag har varit urusel på att uppdatera bloggen, men jag lovar att bättra mig! Nu ska jag uppdatera Två gånger i veckan. Minst. Miiinst. Okej, en gång i alla fall. Minst.

Mycket har hänt sedan sist, bland annat har vi fått en ny liten stjärna.. ;) En blue merle border collie vid namn Whin; Han ska bli en vallhund när han blir stor!

Hej jag heter Whin och jag växer vansinnigt snabbt!

I övrigt kämpar vi på med verksamheten! Allt eftersom vi säljer försöker vi köpa in fler varor och bredda vårt sortiment, och det kommer hela tiden in nya varor. Kommentera gärna om ni söker något speciellt, så försöker vi leta upp det!

Jag tänkte tipsa om lite blandade varor som är populära nu!

Set tandborste och tandkräm: 69:-
Tandkräm (90g): 39:- Tandborste: 35:- Elektrisk tandborste inkl tandkräm: 135:- 2-pack fingertandborste: 25:- Tandstensskrapa: 65:-

www.hundzonen.se


PRIMA schampon - finns i flera sorter.
300 ml - 35:-
Vi har även schampon från Greenfields, PROB och JPP.

www.hundzonen.se


Mycket nya bäddar och fällar på lager!
Från 99:-

Nu ska jag laga lövbiff och titta på The Bourne Ultimatum!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar