fredag 19 november 2010

Fredagskväll..


Jag och Rut tittar på reprisen av Vampire Diaries och försöker få telepatisk kontakt med Ian Somerhalder. Jag och Rut är övertygade om att han skulle bli ett bra tillskott till vår familj. I pauserna (när vi INTE kan drägla över Ian) sitter vi med klicker och torrfoder för att lära Rut tramsiga saker, tex att skutta baklänges och låta som en katt.

Den 30 november (på min 20:årsdag!) ska vi till Väckelsång och höftledsröntga Rut. Nervositeten kom smygande så fort jag avslutat samtalet med kliniken, och jag vet inte hur jag ska hålla ut i två veckor! Förhoppningsvis går det bra.. Hennes stamtavla finns det bara A:höfter i, men tyvärr har hennes pappa lämnat lite C:höfter.. Äh, det är ju som det är, hon har ju inte finare höfter för att de är oröntgade. Ska de dåliga nyheterna komma (om det finns några) är det lika bra att de kommer snart!

Updatering:
För att ge dig som läsare en komplett bild över hur man får telepatisk kontakt med Ian Somerhalder lägger jag in en bild på Ruts telepatimin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar