söndag 18 juli 2010

Jaktlabradorbesök!

Idag har jag och Rut varit och hälsat på Birgitta och hennes labradorer. Hon tränade Fionn, och Katarina tränade George och Katie. Suck, jag måste sluta följa med, jag blir så fruktansvärt sugen på att köpa en labbe! Men det får bli när jag har råd... Tiden och engagemanget har jag, men 12 000 kr är lite svårt att fiska upp just nu, man måste ju pumpa in en hel del i företaget såhär i startfasen... Dessutom har ju Birgitta inga valpar, så jag hade ändå inte haft någon att köpa! :D

Jag kanske kan få henne att byta Rut mot Will, och därmed starta en karriär som vallningsguru? Nja, tveksamt... ;)

Mycket trevligt var det att hälsa på iaf! Rut fick leka med en Jack Russel och lyckades nocka Janne, stackaren!

Ikväll klockan 20 ska jag och Rut åka ut till hennes gamla ägare, Kicki. Prova på att valla lite får för första gången på ett år... Vi får se hur det går, förhoppningsvis bättre än skitdåligt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar